Adventstiden er en tid med forventning. Mange gleder seg til å feire jul med familie og venner, andre er ensomme og ønsker at de hadde noen å feire jul sammen med. Dette er spesielt vanskelig i år, og vi vil gjøre en ekstra innsats for våre venner på misjonsmarken. Vi ber dere om å være med på en innsamling til våre innfødte misjonærer i India og Pakistan. Ordene fra pastor Alphonse både varmer og inspirerer til fortsatt innsats.
Her hjemme er det viktig at vi passer godt på hverandre og ikke lar sosial distanse bli den nye normalen. Familie og venner har bruk for at vi kan være sammen og dele hjerte og liv, uansett om vi kan ha de store sammenkomstene eller ikke. Invitér noen og bruk tid på fellesskapet. Julen er ikke først og fremst gaver og juletre, selv om det er koselig, men en tid hvor vi kan bry oss om andre og vise dem Guds godhet. Riktig god adventstid!

Hilsen fra pastor Alphonse fra Srikakulam i Andra Pradesh

Vi i Restoration-kirkene i landsbyene har arbeidet hver måned med å nå ut til nye landsbyer til mennesker som trenger evangeliet. Når corona-viruset førte til lockdown har vi vært hindret fra å gå ut til disse menneskene i offentlighet, men når vi har kirkeaktiviteter så følger vi avstandsreglene og forteller mennesker om Guds kjærlighet gjennom å forkynne for dem og gjennom å distribuere mat fra gate til gate.

Vi er så takknemlige for hver og en fra Norge som har hjulpet oss igjennom denne corona-perioden. Dere har virkelig hjulpet oss til å hjelpe de fattigste i vårt område gjennom denne vanskelige tiden. Mange mennesker og pastorer husker dere alle i sine daglige bønner og minner Gud på hvor mye dere elsker oss både åndelig og økonomisk. Takk til Restoration, Familiekirken og til alle andre som har vært med!

Dette er juletid og tid for feiring av julens høytid. Det er en ideell tid til å nå ut til mennesker med Jesu Kristi kjærlighet. Vi pleier hvert år å lage kjærlighetsfester i landsbyene ut fra våre menigheter og dele ut mat og klær til de fattige og trengende, samtidig som vi proklamerer Jesu Kristi fødsel og gjør folk glade over frelsen i Jesus.

Tusen takk til alle som vil være med på å hjelpe oss å nå ut med mat og klær, det er hundrevis som venter der ute med behov. Gud velsigne dere rikelig tilbake!

Gi din gave: https://www.restoration.no/gave/